درب اتوماتیک , تعمیر درب اتوماتیک | آذین در

آذین در ساخت ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک ، درب پارکینگ ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب کرکره ای اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن . 09126897847

درب اتوماتیک , تعمیر درب اتوماتیک | آذین در

آذین در ساخت ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک ، درب پارکینگ ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب کرکره ای اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن . 09126897847

دربهای اتوماتیک زیر سقفی

http://www.maral-group.ir

دربهای اتوماتیک زیر سقفی تمامی فضای ورودی را برای تردد و ورود و خروج وسایل نقلیه فراهم می کنند به این صورت که دربهای اتوماتیک زیر سقفی به صورت کشویی به موازات سقف قرار می گیرند.این نوع درب ها تشکیل شده از چند پنل اند که توسط لولاهای فولادی به یکدیگر وصل شده اند که با کمک ریل های جانبی قادرند از حالت عمودی به حالت افقی و موازی با سقف باز شوند.
بنابراین نحوه ی عملکرد اینگونه درب ها باعث شده تا شاهد بهترین میزان بازشدن درب اتوماتیک در عرض و طول باشیم.دربهای اتوماتیک زیرسقفی توسط پنل های دوجداره و مقاوم ساخته می شوند و مانند دربهای کرکره ای به شکل افقی داخل یکدیگر قرار می گیرند.
درب های زیر سقفی معمولا برای پارکینگ هایی که محدودیت ارتفاع دارند و سرپوشیده هستند کاربرد دارند.موتور اینگونه درب ها زیرسقف بوده و نیروی محرکه را از طریق تسمه و زنجیری که حرکت میکند به پنل ها وارد نموده و درب را به بالا و پایین حرکت می دهد.
از مزایای درب اتوماتیک زیر سقفی می توان موارد زیر را نام برد:

  • عایق بندی بسیار عالی در برابر حرارت و آب و ایمنی مطلوب
  • متوقف شدن آن هنگام برخورد با موانع
  • دارای ریموت کنترل
  • عملکردی مطمئن در شرلیط متفاوت آب و هوایی
  • سهولت در استفاده از آن
  • طول عمر مفید

جهت عملکرد بهتر درب های اتوماتیک زیر سقفی می توان آنها را به موتور برقی متصل نمود تا با استفاده از ریموت کنترل بتوان از فاصله های دور درب را باز و بسته نمود.

در صورتیکه قصد دارید برای انبار و یا پارکینگ منزل خود درب نصب کنید درب های اتوماتیک زیر سقفی می تواند گزینه ی مناسبی باشد.زیرا اینگونه درب ها بسیار مستحکم و مطمئن بوده و هم چنین فضای کمی را اشغال می کنند.

آذین در ساخت ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک,درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیر درب اتوماتیک,ساخت درب اتوماتیک,درب اتوماتیک ریموت ,درب پارکینگ,درب اتوماتیک پارکینگ,درب برقی,دربهای اتوماتیک,درب اتوماتیک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتیک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکینگ,درب پارکینگ کرکره ای,درب ریموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در تمام نقاط تهران و ایران توسط نماینده های مجاز.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.