درب اتوماتیک , تعمیر درب اتوماتیک | آذین در

آذین در ساخت ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک ، درب پارکینگ ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب کرکره ای اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن . 09126897847

درب اتوماتیک , تعمیر درب اتوماتیک | آذین در

آذین در ساخت ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک ، درب پارکینگ ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب کرکره ای اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن . 09126897847

دربهای اتوماتیک

http://www.maral-group.ir

درب ها در سبک ها و طرح های مختلفی طراحی می شوند که هرکدام ویژگی های متفاوت و خاصی را در زمینه هایی مانند ساختار ,میزان امنیت ,نوع مواد ,نوع عملکرد و فضایی که نیار دارند و یا زیبایی دارند.
بطور مثال درب های پارکینگی می توانند به صورت کشویی به روی یک ریل برای باز و بسته شدن بلغزند و یا می توانند به دو کناره لولا شده و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج بسته شوند.
درب باز کن اتوماتیک
درب باز کن برقی سیستمی است جهت باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک که اندازه و نوع آن متفاوت است.
در ادامه برخی تجهیزات مختلف در رابطه با سیستم دربهای اتوماتیک را ذکر کرده ایم:
باتری بک آپ: درب بازکن های اتوماتیک می بایست دارای سیستم باتری بک آپ باشند زیرا این وسیله در هنگام قطع برق امکان عملکرد درب را فراهم می کند.بطور کلی دو نوع از این سیستم وجود دارد:
در نوع اول هنگام قطعی برق درب به صورت اتوماتیک باز شده و سپس به محض برقراری اتصال برق به طور اوماتیک دوباره راه اندازی می شود و درب را می بندد.
در نوع دوم هنگام قطع برق درب را بسته نگه می دارد. سیستم در باز کن می تواند به یک باطری فول آپشن مجهز شود تا تمامی اجزای سیستم در هنگام قطع برق عمل کنند.
تایمر: اکثر درب باز کن های اتوماتیک به یک تایمر داخلی مجهز می باشند که می توانند درب را بصورت اتوماتیک پس از مدت زمان قابل تنظیم ببندد.
سیستم امنیتی: سیستم امنیتی سیستمی است که در مواقعی که امکان دارد در با مانعی برخورد کند حرکت درب را متوقف می کند و یا جهت حرکت در را معکوس می کند.البته به این نکته نیز باید توجه نمود که این سیستم مانع باز شدن در نمی شود بلکه فقط مانع بسته شدن در هنگام برخورد با موانع می شود.

سیستم های کنترل ورودی: این سیستم دستگاهی است که فرمان باز شدن درب را به درب بازکن اتوماتیک ارسال می کند.این سیستم نیز در انواع مختلفی وجود دارند:
1.رایج ترین وسیله کنترل ورودی فرستنده و گیرنده رادیویی است.این سیستم ها در سطوح مختلف امنیتی ساخته می شوند.
2.کی پد ها: کد های ورودی از قبل برنامه ریزی شده را می توان بروی یک کی پد نصب شده در کنار درب وارد نمود.اکثر کی پد های قابل برنامه ریزی قادر به ذخیره حداقل 20 کد ورودی هستند.
3.کارت خوان که کدهای برنامه ریزی شده بروی نوار مغناطیسی کارت های اعتباری را خوانده و در صورت هماهنگی و مطابقت اجازه ورود را به درب بازکن ها ارسال می نماید.

آذین در ساخت ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک,درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیر درب اتوماتیک,ساخت درب اتوماتیک,درب اتوماتیک ریموت ,درب پارکینگ,درب اتوماتیک پارکینگ,درب برقی,دربهای اتوماتیک,درب اتوماتیک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتیک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکینگ,درب پارکینگ کرکره ای,درب ریموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.